Czekoladki reklamowe morelowo – marcepanowe

Czekoladki reklamowe

Czekoladki reklamowe

Czekoladki to jeden z najskuteczniejszych gadżetów reklamowych. Ze względu na niską cenę, na ich zakup z powodzeniem zdecydować może się zarówno korporacja o międzynarodowym zasięgu, jak i mała, rodzinna firma. Produkty tego typu są niezwykle skuteczne i wykorzystać można je na wiele różnych sposobów. Jednym z nich jest rozdawanie ich podczas różnego rodzaju branżowych eventów takich, jak targi, sympozja czy konferencje. Stanowią one także świetny pomysł na słodki upominek dla klientów z okazji Bożego Narodzenia, Wielkanocy, Walentynek czy urodzin firmy. Zamiast kupować gotowy produkt, pokusić można się o się o jego samodzielne wykonanie. Chcąc zaskoczyć klientów produktem, jakim są czekoladki reklamowe, warto zdecydować się na oryginalny smak, który na długi czas zostanie w pamięci kontrahentów. Doskonałym pomysłem będą pralinki morelowo-marcepanowe, do przyrządzenia których potrzebne będą: 150 gram suszonych moreli, 100 gram pokruszonej masy marcepanowej, 2 łyżki soku jabłkowego i 50 gram cukru pudru. Dodatkowo, do obtoczenia wykorzystać można 50 gram wiórków kokosowych lub 70 gram czekolady mlecznej, gorzkiej lub deserowej, uprzednio rozpuszczonej w kąpieli wodnej.

Jak krok po kroku przygotowuje się takie czekoladki reklamowe? Na początku miksujemy na gładką masę suszone morele, masę marcepanową, cukier puder oraz sok jabłkowy. Umieszczamy całość w niewielkiej misce, przykrywamy folią spożywczą i wkładamy do lodówki na 2 godziny. Następnie, rękami zwilżonymi wodą formujemy niewielkie pralinki, a gotowy produkt obtaczamy w wiórkach kokosowych lub roztopionej w czekoladzie. Odkładamy na papier do zastygnięcia.

Takie Czekoladki reklamowe przechowywać można w lodówce do 14 dni. Planując wręczyć je klientowi, warto umieścić je w ozdobnym opakowaniu, na którym znajdzie się nazwa i logo przedsiębiorstwa, jego hasło reklamowe oraz adres witryny internetowej. Dodatkowo umieścić można tu również ciekawą, przykuwającą wzrok grafikę utrzymaną w charakterystycznej dla firmy kolorystyce.